Kom spelen… Word lid!!

Ook de IJmuider Courant gelezen? Nieuwsgierig geworden naar de gezelligste badmintonclub? Op dinsdag 12 september en donderdag 14 september zijn onze Open Avonden gepland. Kom een kijkje nemen…of beter nog…kom gewoon spelen…er zijn rackets beschikbaar en genoeg enthousiaste leden die je opvangen en begeleiden tijdens deze avonden. Je mag natuurlijk ook een andere week komen als deze 2 data je niet uitkomen. Ook dan zal je met hetzelfde enthousiasme worden opgevangen en begeleid. Je bent op de speelavonden vanaf 19:45 uur welkom.

Wil je je direct aanmelden voor de gezelligste badmintonclub, klik dan hier op lid worden

Net als vorig jaar hebben we ook nu weer een deal met Restaurant Bos Kookt! – Het eetlokaal met de wereldkeuken. Als nieuw lid ontvangt je een dinerbon ter waarde van € 50,-! Restaurant Bos Kookt vind je op de Groeneweg 80 in IJmuiden tegenover Stadsschouwburg Velsen. Voor de website van Restaurant Bos Kookt klik je hier.